SMS-owy dziennik z rejsu Biograd - Bar

Galeria
Kontakt

13 listopada - wyjazd załogi z Radzynia Podlaskiego

14 listopada godz. 12.09 - Przyjechaliśmy o 10.13. Biograd przywitał nas deszczem. Nastroje mamy dobre. Pozdrawiamy - ahoj.

15 listopada godz. 08.41 - Z rana piękna pogoda, ale prognozy są niekorzystne. Zostajemy w Biogradzie, bo ma być na Adriatyku sztorm.

16 listopada godz. 14.45 - Jesteśmy jeszcze w Biogradzie. Mamy kłopot z silnikiem. Nie wypłyniemy, jak nie dokonamy naprawy. Jest dość chłodno. Pozdrowionka od załogi Carpe Diem.

17 listopada godz. 12.02 - Motor uruchomiony, płyniemy na południe. Odezwiemy się z postoju. Ahoj !

17 listopada godz. 18.23 - Wypłynęliśmy o13.45. Cały czas na silniku. Bujało nieźle, wiatr 6-7 B. Ok. 19.00 cumujemy w zatoce na wyspie Żirje. Pokonaliśmy 23 mile. Jutro dalej w drogę. Pozdrawiamy z Adriatyku.

18 listopada godz. 20.25 - Jesteśmy w Omiszu. Płynęliśmy od 8.30 do 19.00, dmuchało 6-7 do południa, a potem 2 B. Pozdrawiamy - załoga Carpe Diem.

19 listopada godz. 17.08 - Wypłynęliśmy o 9.00, dmuchało 6-7. W południe przestało i się ociepliło. Po drodze piękne widoki. Płyniemy do Dubrovnika rejsem nocnym. Pozdrawiamy.

Fotka przysłana MMS-em z podpisem "Płyniemy dalej".

20 listopada godz. 17.53 - jesteśmy po odprawie celnej w Dubrovniku. Płyniemy do Baru w Czarnogórze. Pogoda piękna, Neptun nam sprzyja. Będziemy płynąć całą noc. Pozdrowionka.

21 listopada godz. 07.46 - Jesteśmy na miejscu, czyli w Barze w Czaronogórze. W nocy płynęliśmy wachtami. Noc była ciepła. O 8.00 ma przyjść pan Zygmunt Hupka, który zajmie się naszą łódką. Pozdrowienia.

Wkrótce szczegółowa relacja z rejsu z fotkami w dziale  Rejsy